ח"כ ואטורי: "צריך למחוק אותם וזה מה שעושים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי: "צריך למחוק אותם וזה מה שעושים"

    חבר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ ניסים ואטורי ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "אנחנו עושים עליהם מצור מוחלט. הם באו לרצוח ילדים ותינוקות, אף מדינה לא תקבל דבר כזה לידה. מדינות העולם לא מעניינות אף אחד. אנחנו יודעים איך מטפלים בעמלק – צריך למחוק אותם"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל במלחמה: ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת החוץ והביטחון, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) במתכונת הגל הפתוח והבהיר כי על ישראל למחוק את ארגוני הטרור ברצועת עזה.

    הוא התייחס להתגייסות המרגשת של אזרחי ישראל לשירות מילואים: "אחרי כל הפופוליזם של הסרבנות, היום אתה רואה שמקבלים 120 ו-130% מילואים. הגיעו אנשים שלא ביקשו מהם להגיע, אנשים מחו"ל, מבוגרים. לכן המחסור בציוד. החיילים כבר אומרים שאין להם מה לעשות עם כל מה שמביאים להם".

    ואטורי נשאל מה מטרת המלחמה: "מדברים על חיסול חמאס. לא יכול להיות מצב שנשאר איש טרור אחד בשטח. אנחנו יודעים איך מטפלים בעמלק. שיפתחו את המעבר למצרים שיברחו לשם. אבל כרגע סגרנו כדי שלא יכניסו סחורות ממצרים. אנחנו עושים עליהם מצור מוחלט.

    לדבריו: "הם באו לרצוח ילדים ותינוקות. אף מדינה לא תקבל דבר כזה לידה. צריך למחוק אותם. מדינות העולם לא מעניינות את אף אחד. זה מה שקורה כרגע ונעשה את זה עד הסוף".

    על הזירה הצפונית: "אני חושב שצריך קודם כל לפנות את היישובים. לגבי פעולה אקטיבית – אני חושב שאנחנו עושים את הדברים הנכונים כרגע".



    0 תגובות